torsdag 4 september 2014

Finaste rör om i mina känslor... under sommaren...

Det är lättare att sakna honom än dig. 
Jag lärde mig att sakna honom. 
Dig har jag så svårt för att sakna. 
Jag vet hur jag saknar honom. 
Men jag kan inte sakna dig. 
Smärtan att sakna honom
som en gång var du var total men en vana. 
Att sakna dig är mer än jag klarar av. 
Jag kan inte göra det igen...

---------------------------------- 


Kan du lämna mig utan att gå ?
Jag såg dig försvinna.
Jag såg dig gå.
Får jag lämna dig utan att gå ?
Jag orkar inte gå.
Jag orkar inte stanna. 
Jag vill nå dig.
Jag vill stanna.
Jag vill gå.
Vi hör hemma någon annanstans.
Hos varandra.
Långt bort från varandra.
Jag vill inte att du går.
Jag kan inte stanna.
Glöm allt hos mig.
Så glömmer jag dig.
Minns allt vi var.
Den stora kärlek som vi har kvar.
Kan du stanna om du går ?
Vi släpper allt nu.
Håll om mig...

Camilla Kronholm

0 kommentarer: