fredag 13 juli 2012

Jag har bestämt mig för att vara mig själv fullt ut. Den Milla jag är.

Nu har jag gjort det mitt hjärta vill. Det känslan vill. Det jag verkligen vill.

Rädslan kommer nu, att det är försent, att jag förstört allt....
Men jag gör det som mitt hjärta vill.

Jag ler igen, mitt hjärtat ler !!
Aldrig mer ska jag lura mig själv.
Aldrig mer ska jag strunta i vad hjärtat säger.
Alltid ska jag lita på min känsla....

Jag gick vilse ett tag.
Irrade bort mig helt och tystnade tillslut totalt.
Behövde säkert det. Nu hör jag mitt hjärta igen.

Omvärlden kanske tycker att jag gör fel.
Att så ska det inte va.
Vet ni, jag lever mitt liv.
Vill andas mitt jag.

Tiden är kort jag ska aldrig mer den slarva bort.
Tänk om något hade hänt och allt hade varit över och försent.
Vi lever här och nu, vad framtiden vill får vi se.
Tiden är kort....

Krampen i hjärtat släppte nu.
Jag ler igen, jag ler !!


Camilla

0 kommentarer: