fredag 21 maj 2010

Blott en fråga...

Jag vill ställa en fråga. Blott en enda lite fråga. Jag ska ställa den enkelt och rakt. Utan onödiga ord, utan svammel eller omvägar. Jag tänker inte linda in. Frågan skall ställas tydligt. Endast en lite fråga jag har. Jag vill inte vara till besvär, ta plats eller tid. Bara ställa en fråga. En snabb fråga, utan utsvävningar. Skulle det vara möjligt? Skulle jag kunna få det? Kan vi klämma in det någonstans? Ska inte ta så mycket av din tid. Bara en enda lite fråga. Inget mer...

Camilla

2 kommentarer:

Lena sa...

Hej.
Det var ett tag sen jag kikade in hos dig.

Hoppas att allt är ok med dig.

Lena

Camilla Kronholm sa...

Hej Lena!

Har sjäv varit ganska så frånvarande ett alldeles för långt tag nu.

Mår sådär, lyckades bli påkörd för ca tre veckor sedan och drog på mig en whiplash :( Men med min envishet och att hastigheten inte var så hög ska jag träna bort det!

Hoppas att allt är bra med dig!

Kram
Camilla